Praktijkinformatie

MondVitaal is gehuisvest in het Zonnehuis Amstelveen 

Praktijkeigenaar: Claar Wierink

Adres: Groenelaan 7, 1186 AA Amstelveen

praktijk@mond-vitaal.nl

 

Parkeren

Er kan voor de deur, na de slagboom (gratis) geparkeerd worden. Mocht het parkeerterrein vol zijn, dan kunt u op het parkeerterrein naast Belmonte terecht (Laan van de Helende Meesters). Het gebouw en daarmee ook de praktijk is goed toegankelijk voor rolstoelafhankelijke cliënten.

 

Openbaar vervoer

Tram 

1.       Tram 25 rijdt tot de halte van de Ouderkerkerlaan

2.       Bij halte Ouderkerkerlaan de trap op rechtsaf, dan bij de stoplichten weer rechts.

3.       De ingang van het Zonnehuis ligt na circa 100 meter aan uw rechterhand.

Bus

Lijn 356 – Uitstappen op de halte van Ouderkerkerlaan

Lijn 199 – Uitstappen op de halte van Amstelveens Ziekenhuis

Lijn 174 – Uitstappen op de halte van Amstelveens Ziekenhuis

 

Openingstijden 

Maandag 8:00 17:00
Dinsdag 8:00 17:00
Woensdag 8:30 17:00
Donderdag 8:30 17:00
Vrijdag 8:00 12:00

 

Bereikbaarheid tijdens praktijkuren

020-7370026

Wanneer wij aan de stoel werken, kunnen wij niet altijd direct de telefoon opnemen. Zou u uw naam en telefoonnummer dan willen achterlaten op het antwoordapparaat? Dan wordt u zo spoedig mogelijk terug gebeld.

praktijk@mond-vitaal.nl

 

Spoed

Omdat veel geriatrie patiënten niet in een reguliere tandartspraktijk terecht kunnen vanwege afhankelijkheid van een rolstoel of een medisch complexe situatie, hebben wij besloten de spoeddienst zoveel mogelijk zelf te organiseren.

 

Op doordeweekse dagen zij wij telefonisch bereikbaar tot 20:00 uur ’s avonds voor overleg of een eventuele spoedbehandeling. Tussen 20:00-8:00 uur is de spoeddienst van het OLVG bereikbaar om patiënten op te vangen. In de weekeinden zijn wij telefonisch bereikbaar van 11:00-13:00 uur.

Spoednummer MondVitaal: 06-46513193

Tandarts Spoedpraktijk OLVG: 0900-8602

Adres OLVG: Oosterpark 9, Amsterdam

 

Klachten

Wij horen het graag als u tevreden bent over uw behandeling, maar ook als u andere verwachtingen had van onze dienstverlening. Mocht u van mening zijn dat u verkeerd of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent, dan willen wij graag in een persoonlijk gesprek een oplossing met u zoeken.

Als er vervolgens geen (bevredigende) oplossing gevonden wordt, kunt u per brief een klacht indienen bij de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde. Hier leest u meer over hoe u kunt handelen in het geval van klachten.